Tuff dag

Ja, de har vart en jobbig dag..
Första dagen på "kvinnoveckan" har börjar blivit en mardröm rent känslomässigt.
Arg, Arg.. sur.. sen ledsen..
Var som ett stingsligt bi på jobbet.
Åkte ner på stan och mötte upp Tobbe för ett möte på banken, och efter de så hämtade jag hem Lilla A.
Och han var på sitt riktigt underbara 2 års humör.. -"NÄÄÄJ Inte" till allt.. och vill o vill inte.. HELA eftermiddagen.. de spelade ingen roll vad jag erbjöd, eller gjorde eller inte gjorde.. allt var skit..
De slutade med att jag ställde mej i tvättstugan och grina och vek tvätt medans jag hade en gallskrikande unge liggandes o sparkade på köksgolvet.
Där i kaoset kom Tobbe hem och tog kontroll över situationen. Skönt.
Och de lilla barnet blir som den lilla ängel han egentligen är.
Vi fick göra ett nytt försök att bli vänner innan han somnade, och sen kommer ju de dåliga samvetet smygandes.
Och jag fick en ny chans att grina lite. Ja.. jävla skit vad man ska behöva gå igenom..
Tur jag har den där karl ibland asså. ♥
 
Sitter nu och myser lite framför tv.n.. Tobbe har precis gått upp o lagt sej, och jag spelade om Hela Sverige Bakar, kollar Gekå´s blogg, och skriver långa shoppinglistan.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0