Men oj!

Va många dagar de hade gått sen sist då.. Sorry!
 
Eftersom ja var så sinnes sjukt trött efter Ullareds resan i helgen, så fick ja nästan halsont o feber..=P haha.. Klenis!
Så har inte kommit ner till gymmet som jag hade hoppats, men igår var jag nere, och har lagt om passen lite igen, tagit bort en dag i veckan, och sen lagt passena lite mer koncentretar på några specifika muskelgrupper.
Och så tänkte jag köra EN dag i veckan med ett riktigt häst konditionspass, istället för att köra en timma kondition varje gång och sen ett halvdant styrkepass eftråt.
De ska nog bli bra de här.=)
 
Hade jordens jobbkväll igår, etfersom vi har blivit tvugna att flytta runt på våra kvällsmöten så många gånger, och vi ville ha de innan vi hade föräldrarmöte.. så blev de så illa att vi fick ta de samma dag.=P
Så längsta kvällsmötet ever.
 
Men, men.. Han börjar tänka på tanken att gå upp i tid snart.. Vet dock inte uhr ja ska klara  de..=P Rent orkesmässigt..Men de får väl gå.. Andra klara ju de..
Igentligen skulle jag vilja jobba såhär hela mitt liv..=P Men tanken är väl att NÅGON gång så ska väl Arvid få ett syskon.. och jag måste jobba heltid i 8 månader för att få full mamma penging då.. Kan bli lite knivigt att få mamma pening på en 75% lön.
Ja.. Klart de går... men de är inte rätt mot någon.. Så de är ju bara att ta tjuren vid hornen och bita ihop.
 
Slutar tidigt idag med.. hämta hem Lilla A, och sen behöver vi handla hem lite mat tils ikväll och tills imorgon.. Ikväll tänkte jag bjuda lilla familjen på en mumsig höstgryta.. och imorgon blirde korv med bröd a la Lyx..=)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0