Kul projekt

...men som har tagit lite tid..
Fick för lääänge sen två stolar av pappa.
Som var så äckliga, fula och luktade gammal matkällare.
Men efter lite.. (läs mycket) planering och fundering så blev de himla bra.=)
Är inte helt klar.
 
Arvid håller på med sitt jag-tror-inte-att-jag-hörs-hyss på övervåningen..=P Och vi springer emellan och puttar ner honom i sängen.
 
Sprang bort till Solstrålen när Arvid hade käkat lunch, och så satte jag igång med stor-städning.
Och gissas va kul att just jag fick ateljén..=P
Så roligt att efter att ha rengjort allt, så ställa allt tillrätta snyggt och prydligt.
De ska vara motiverande att pyssla, nyvässade pennor, rena vattenfärger, och fina papper i färghögar.
Lovely!
 
När jag kom hem låg Arvid o Tobbe i vår säng och läste, mysigt att få krypa ner bredvid.
Men rätt snart så packade vi ihop oss och fixade ett ärende, och sen tog vi en liten promenad.=)
Skönt att så springa av sig lite.
Gullungen då! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0