Hemma Fredag

När jag kom o hämtade lilla A igår från dagis så hade han 39.2.. Suck!
 
Jaha.. Så de blev en lång helg för oss, inte helt fel de heller.
Tanken var nu att han skulle sova, men han hade helt andra planer där uppe hör jag, hans största glädje med att ha fått bort sin spjälsäng är ju att han kan smyga upp och sitta o leka när han tror att vi inte vet.. (Men de där med att smyga är väl inte en två-årings starka sida... Bank.. bank.. bank... ras.. brak..)
 
Jag har precis kokat nappar.. lite av min hobby.. eller vadå!! De känns rätt självklart att man kokar dom efter att han använt dom en.. max två gånger.. men tro mej.... de är inte självklart för alla..
Samma att nappar ska kastas efter 2-3 månader.. de kan ja ju säga att de än inte heller en stor prioritering hos päronen..
 
Nu då?
Tänkte nog pyssla lite medans han sover.. egentligen så skulle väl jag också sova för att orka med kvällen..
Men, men..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0