Helg a la shopping

Så himla bra helg.
Men herre guuuud va trött jag har vart idag.
Men de är de värt.=)
Är nästan klar med julklapparna, och Arvids födelsedagpresenter.
Mycket kul till mej själv också, och till Tobbe såklart.
Kl. 12 öppnade chauffören bussen så då var vi där och packade in, och vi höll på att smälla av när vi fick syn på kön in till varehuset.
Den tog ALDRIG slut, de var nog fan tur att vi kom när vi kom.
Halv sju kom vi dit. (lite tidigare än va de var sagt, kl. 7 är de sagt att vi ska vara på plats) Men smarta som dom är så hade dom tjuvöppnat redan halv sju.=P
Och jag o mamma hade en så sjukt bra strategi hur vi skulle gå tillväga för att undvika de värsta kaoset.=)
Och jisses va bra de gick.. jag börjar bli proffs på de där.=)
Men när vi kom ut för att lassa bussen vid lunchtid, så var kön så lång så den ringlade sig runt vid bostadshusen, runt stora parkeringen tillbaka till varuhuset och sen iväg och upp över berget vid nya parkeringen.. och ni som inte är lika inbitna shoppare som jag o vet hur de ser ut kan ja säga såhär att för dom som står sist i kön fick vänta 3 timmar i kön innan de kom in. =P
Hahaha! Jävla hysteri!
Men när kl. var halv fyra och vi satte oss i bussen för att åka de 6 timmarna hem igen så var jag så trött så jag somnade innan bussen ens hade kommit iväg.=P
Pausade med lite god smörgås, och var så trött och frusen så lite varm choklad passade så bra.=)
Mitt absolut mest lyckade köp var väl ändå mina fem paket servetter=)
Nu ska de pysslas och decoupaga som bara den..=P
Tanken var också att jag inte skulle handa några träningskläder.. Men de sprack..=P
Även nya hörlurar.. Jag sliter hörlurar på gymmet..=P
Idag har vi bara tagit de lugnt, Handlat mat, Tobbe har gymmat, vi har plockat lite, och så avslutade vi med middag hos pappa med fam.
Underbar avslut på dagen, att sätta sig och bli serverad god höstig gryta, en höstdag som denna.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0