Tur man har olika jobb..

För de där med att sitta still en hel dag är fan inte min grej.
Var på Värdegrunds utbildning, för att sedan bestämma om jag ska gå vidare och utbilda mej till Fackligt skyddsombud och platsombud.
Aaaa, har lite att fundera på i den saken.
 
Pappa hämtade Arvid när han hade sovit för att han skulle slippa sitta där till kvart i fem.
Så himla, himla skönt att kunna ha den hjälpen, dels så känns mitt hjärta betydligt lättare, och jag kan vara 100% på de jag gör, och dels så blir ju Arvid heeeelt överlycklig när hans bästaste morfar kommer, och sen kör dom hela havets stormar tills jag kommer hem. =D
Snackade lite skit med pappa en stund och sen var de dags för honom att åka hem, och nästan i samma veva så kom mamma på en liten spontanare.
Dels för att fördriva lite tid medans Kalle var med Tobbe en stund, och dels för att träffa oss innan vi åker.
 
Har börjat plocka fram lite av de som ska med... Arvid har fått prövat sina badkläder, och vi pratar massor om flygplan, och semester och om hans "Morfar-morfar" tror han varje fall börjar fatta att vi ska göra någonting.=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0