Såja... tillbaka igen.

Var bara tvungen att ramla ihop en gång.. Gråta, gråta, tänka, o gråta, prata, prata, prata, prata.. o Bli tröstad, Kramad och upplyft igen.
Vad är viktigt egentligen??
Är de viktigt att Säga Ja!!! Till allt, och ta på sej mer saker än vad som får plats i ens liv, är de viktigt att försöka uppnå några konstiga mål på gymmet, som resulterar i 2 timmas pass.. 5 dagar i veckan.. som inte ger annat än trasiga knän och inflammerade hälar, och en knäpp syn på min kropp.
Är de viktigt att "stimulera sönder" Arvid var o varannan dag.. Istället för att bara skita i bullbak, picknick, cykelturer m.m.. och faktiskt bara sätta sig ner, titta på en film, och sen sitta o "fika" i hans lek tält.. och erkänna för sig själv att -"Nä.. Jag orkar inte idag!"
Måste livet vara Top Notch.... Man måste erkänna för sig själv nu orkar ja inge mer..
 
Men nu är ja på´t igen, och ska kasta in inlägg så ofta jag kan..=D
 
Ja..! NU har vi verkligen nedräkning till nästa veckas resa, börjat skriva på en liten to do lista för veckan..
Där i stort sätt ALLT är med..=P
Tobbe har precis bokat en hotellnatt på Radisson så vi slipper åka härifrån mitt i natten.. utan kan i lugn och ro, åka upp och checka in efter jobbet, och så få några timmars extra sömn. Ibland så blixtrar de till hos fru Westling..=)
Så någon dag i veckan blir de att ta en vända på stan, för de blir en hel del inköp.
Annars så har vi en fullspäckad helg..
Men nu ska jag hänga lite tvätt.. och sen ska jag slänga mej i soffan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0