Lördag!

Åkte bort och tränade en vända efter frukost, gick toppenbra.
Kondition, och armar, axlar och bröst. Jiiihoww!!
Sen fick de bli en vända på stan för lite ärenden, så jag kan börja bocka av To do listan tills på Torsdag.
Tanken var att jag skulle hitta ett par linnebyxor till Tobbe, och en solhatt till Arvid.. men där kammade ja noll.. Hade nog inte förväntat mej någe annat.
Men lite solkräm, hårspray, och en påse med flygplans-underhållning till Arvid kom jag varje fall hem med.
 
Jag och Arvid åkte och storhandlade lite, och nu ligger han och sussar en stund.
Och jag passar på att sitta här ett tag, medans jag kollar in Arga snickaren.
 
För någon vecka sen gjorde jag en födelsedags present till en tjej.
Tiggde till mej en konservburk storlek större på jobbet..
På med lite färg, och plockade fram världens finaste servett.. klipp, klipp, klipp och på med lite hobbylack..
fyllde upp med lite kartong, på med lite mossa, och en blockljus, och hängde på en liten skyllt med ordet HEMMAGJORD! och tadaa!!
Så himla fint, och jag får säga e själv..=D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0