Yttligare en sak i min redan fullspäckade vecka...

Vi började morgonen med gooofrukost, och sen knatade jag bort till Solstrålen (aa har blivit en del solstrålen denna vecka)
Idag var de årsstämma på schemat.
Och efter 4 månader som medlemar hos Solstrålen så hamnade jag i styrelsen.. Gött!! =D
Klart de finns nackdelar med de, de som är lite jobbigt är att jag får mitt tredje obligatoriska möte i månaden.. så avd. möte, apt, och så nu styrelsemöte, plus träning, Tobbes kvällsjobb och familjemys.. ska försöka få plats i mitt liv hädan efter...
Men de kan nog väga upp att jag får vara med och bestämma om vad min lilla plutt och hans vänner på förskolan ska få göra på sina förskoledagar.=)
 
Sen knatade jag till affären för att handla hem lite som jag hade glömt igår när vi var och storhandlade.
Tanken var att jag och Arvid skulle baka bullar medans Tobbe var och tränade.
Lagom tills allt var framplockat så kom mamma på en liten visit, trevligt och Arvid blev ju toppen nöjd.
Så jag kladdade ihop alla ingredienserna och satte degen på jäsning, och tänkte att jag skulle kunna natta Arvid där någonstans..
Men han hade helt andra planer..
Så efter ett tag gav jag upp och mamma gick upp och hämtade ner honom igen, så han fick vara med och baka ut bullarna.. eller aa.. han satt mest och gallskrek och slog lilla kaveln i bordet bara för att han inte fick äta degen..
Han har vart på ett riktigt skit humör ett par dagar, ingenting passar lilla herren, om de inte har med bus och lek och göra.
Och nattningarna är katastrof... i alla fall när jag nattar.. Inge kul..
Lagom tills middagen var framdukad knackade pappa på dörren, men så trevligt.=)
Även han var sugen på lite Arvidbus, och lillkillen blev överlycklig när bästa morfar kom, skulle visa Emil.... och var enda liten sak han har i sitt rum.=P
 
Nu är han nattad efter lite tårar..=/ och jag sitter här och tjurar ett tag.. funderar på att gå upp och lägga mig och läsa istället..
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0