Trött Torsdag

Ja har vart så sjukt trött idag, dels så har de vart rätt lugnt på jobbet, dels så tar de här vädret dö på mig, och så ringde klockan halv sex imorse.. Inge kul någe av de..
Men, men slutade ju kl. två, så då åkte jag och hämtade hem min lilla puff, och sen åkte vi hem och käkade lite mellis.
Jag hade handlat hem prokvarg.. och jisses va mumsiga dom var.
Jag köpte passionsfrukt.. Nomnomnom...
Ett perfekt mellanmål, och mättade toppenbra.=)
Arvid och jag har haft lite mys här hemma, han var också ganska trött här på eftermiddagen.
Jag ska ställa mig och förbereda middagen, som idag får bli torsk, äggsås och potatis.
Men först så ska jag ner på ett möte på Solstrålen, jag sitter med i "festkommittén" och vi ska ha 20 års jubileum i sommar, och de ska bli en hejdundrande fest.=) Så jag och en mamma till plus två personal har hela fester under våra vingar..=)=) Moooahahaha!!
 
Får se om jag orkar med ett besök på gymmet efteråt, eftersom jag är så sjukt trött redan, så kan de vara bra med en vilodag..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0