Time to level up


 
Idag slog jag mitt personbästa på löpbandet..500 kalorier på under 28 minuter.. (27.52 för att vara exakt) Jippi!!!
Ska köra på samma tid nästa gång också, sen är de dags att sätta nya mål..
 
Vi hade fixardag på Arvids förskola, men de var en hel del som inte kunde göras eftersom vädret var som de var..
Men jag tog tag i pallkragarna som skulle målas i diverse fräsiga färger.
När de är klart ska de bli ett tåg av de..
Men den stora frågan under dagen var om de skulle planteras i tåget..
Eller om de är ett tåg som barnen ska få tillgång till..
De återstår att se.=)
 
Efter fix och trix där så åkte jag ner till gymmet, körde mitt pass och sen hem och hämta lilla familjen och åka och handla hem veckans mat..
De värsta med att gå i mataffären efter träning utan någon som helst energi i kroppen är ju att halva vagnen bestod av bara onödigt.. Eller nä.. kanske inte så farligt.. men lite onödigt blev de... Som vi förövrig sitter och svullar på nu framför tv.n..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0