Några dagar har visst gått sen sist..

Rätt soft vecka..
I måndags hade vi planeringdag på jobbet, och vi låt rätt bra i fas med de som skulle vara klart till den dagen..
Så vi hade massor med tid till "roligare" arbeten.
Tisdag och Onsdag så jobbar jag ju bara 4 timmar per dag..=P Och några timmar har gått till att sitta med samtal med föräldrar.
 
I Måndags efter jobbet så cyklade jag ner till stan, mötte upp Tobbe, Arvid och morfar utanför Ticnet..=D
Oolaalaa!!
I mitten på November tillbringar vi 1 vecka på Lanzarote, ett 5 stjärnigt al in clusive, spa hotell.. Med tillgång till gym.. 9 pooler, och 58 kvadrat hotellrum... 50 m. till stranden och MASSOR med gott..
 
igår var jag själv på samtal om min lilla Junior.. hur kul som helst att för en gångs skull så sitta på "andra sidan bordet" =) han hyllades till skyarna, och mamma hjärtat blir sååå stolt..=)
Hem och fixa lite käk, mamma kom förbi på en liten spontanare.. äta och sen tillbaka till Solstrålen för första styrelsemötet med nya styrelsen.=)
Först av tack med de gamla.. presenter och smörgås tårta.. sen var de dags att introducera den nya.. fräscha..
Vi ska egentligen sitta mellan 18-19.30... 21.55 klubbade vi mötet avslutat... haha.. aja...
 
Strax åka och hämta min lilla prins, och sen fara ner på stan för att äntligen träffa Åsa.. Sjukt länge sen sist.
Tobbe slängde åt mej pengar här om dagen med orden att vår son behöver mer kläder.=P Tummen upp för den pappan, så några påsar ska vi väl få med hem
Till kvällen blir de gymmet så klart, är inne i en såå skön känsla med både mat och träning.. =P
 
ha de!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0