Måndag och ny vecka

Smög upp och gjorde mej i ordning, packade ner min smoothie och slängde mej på cykeln och for till jobbet.
Skön känsla att smyga runt hemma själv, plocka och dona och sen ge sig ut i morgonsolen.
=)
Även om den där solen lyser med sin frånvaro för tillfället så känner jag mej rätt solig.=)
Har nyss pratat med Tobbe, mest bara för att höra hur de gick för han och Arvid på bvc idag.
Spruta var de på schemat.. Även TBE spruta fick han, så tillbaka om en månad och ta nästa.
Perfekt, då akn vi släppa de oxå.
För övrigt hade de gått bra, klart de inte är någon hitt med sprutor, fasthållning o allt de där.. men de hade gått så sjukt bra ändå.
Redan innanför entrédörrarna hade han lagt till första protesten..=P Jaja..
 
Tanken var att jag skulle åka ner till gymmet även ikväll, men har kommit lite annat imellan, som för tillfället känns lite mer lockande.=D
Vad de återkommer jag med. Moahaha!! Projekt!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0