Kväller

Vi har haft en toppenmysig eftermiddag..
Medans Arvid var ute och lekte så passade jag på att plocka ut ena stolen och köra ett varv med slipmaskinen.
Blev riktigt bra.
Så nu ska jag pröva och måla, och hoppas att de inte går igenom..
Vi mumsade på lite mellis medans vi var ute.
Då fick vi även premiära för nya förklädet som jag köpte på Ikea..=P
Efter två timmar så knatade vi in, och jag började baka, ville överraska Tobbe, så jag knåpade ihop en sockerkaka till kvällen, och pitabröd till middagen..
Dom blev grymt lyckade..=)
 
Nu ska jag gå ut och städa bort all sand som hamnade på altanen när de lilla barnet ville vara nära o leka..=P
Sen ska jag slänga mig i soffan.. de är jag fan värd efter denna dag.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0