Alla kan.... utom jag...

Nästan varje gång de är "kalas" eller någon annan form av festlighet så prövar jag.... Att försöka ha klänning..
Jag har massor med snygga klänningar, tar på en.. står och vrider och vänder på mig framför spegeln.. kan tycka att de är helt okey.. ett litet tag.. går runt här hemma och "känner efter".. går tillbaka till spegeln och konstaterar.. att VAFAN passar mig kropp i för kläder.. de är ju fan inte klänning i alla fall..
Man kan vara tjock, fet, smal eller mager.. har nog inte sett någon annan som INTE passar i klänning.. eller jo.. en tjej med för mycket muskler skulle nog inte vara helt optimal i en blåsa.. lite som att se Tobbe i klänning..
Så de slutar ALLTID med att jag tar på mej någonting som i mina ögon är lite mer "rockigt" en än "söt" klänning..
Visst är dom fina.. nästan allihopa.. Men jag tror nog att man måste vara fotoshopad för att de ska kännas bra..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0