Aaa

Åhhåå, jag vill inte ha sån här blogg torka.. =(
Men. men ibland blir de bara så.
var nere och tränade igår, och herre jösses va jävla illa de gick..
Dels så kom jag ner alldeles för sent, (strax innan halv åtta) och bara de gjorde att jag kom helt ur fokus..
Så bara 40 min. kondition och sen var de dags för ett mage- rygg pass... och eftersom de var atc pass samtidigt så tar de upp typ hälften av alla mag- o rygg övningssakerna..=/ Så jag gick där och muttrade för mig själv, och var skitbitter över att mitt pass inte alls blev som jag ville ha de..
Så när jag var på väg hem igen, så var jag nästan gråtfärdig över att ha misslyckats.. istället för att vara nöjd över att jag i alla fall stod 40 min. på löpbandet.. i 15% uppför i 6.6 på hastigheten.. som egentligen är riktigt bar.. men nä.. eftersom jag gick in med att jag MINST ska stå en timma så är allt annat skit...
 
Idag så har vi haft lite specialarbete på jobbet, så vår eftermiddag har vi tillbringat på IKEA..
Så kul att bara gå och plocka massa roligt material till barnen och till avd.
Självklart så blev de lite hem också.
Arvid fick en sååå söt liten griseknoe..
och jag tror han blev riktigt glad.. först så tittade han bara på den.. sen utbrast han.. "-Muuuuuuu" "-Hahhaha.. Nä.. de är ju en Gris" -"Mmmmm, Griiiis!"
Och så hittade jag höga badsrums pallar, så han når upp och tvätta sig själv.
Och lite annat smått och gott såklart. =)
Hämtade hem Arvid, och sen blev de bara massa mys här hemma.
Tyvärr så blev de en hel del gnäll och skrik innan han hade ro att slå igen sina blå.. Övertrött unge.

I sin fina blåbärsmössa han fått av Kajsa här om dagen..=) Ja älskar´t..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0