Växtvärk, bultande tandkött eller magknip...

Om jag har sovit en timma i sträck i natt så är de varje fall inge överdriv..
Strax innan tolv började Arvid gallskrika, gick lika fort över, och sen 20 min. senare började han igen.
Och så höll de på ett tag, tills vi tröttnade och han fick komma över till oss.
Och ja... Ungefär fram till sju i morse, har jag vaknat en gång i timman, antingen av att Tobbe gormar över att Arvid ska sluta sparkas, eller att Arvid flygit upp och gallskrikit..
En vända så droppade han nappen mellan väggen och säng gaveln, så de var bara att börja o krypa runt under sängen och leta napp..
AAaaaaahhhhaaaa!!!!
Men då, vid sju knatade jag ner med honom, och så bäddade vi ner oss i soffan, i hopp om att han kanske kunde somna om igen.
Men icke.. Emil var de ja...!!!!!
Efter lite Emil, och lite frukost så klädde jag på honom och knatade ut på en liten promenad medans Tobbe åkte ner o tränade, tanken var väl att han skulle kunna somna om ett litet tag, men de var inte länge, så lagom tills vi kom in på tomten, så kastade han sig ur vagnen och skulle gräva.
En timma höll han på och fixade, och han är så nöjd att bara vara ute på gården och strosa med sin lilla spade.
Älskade unge.
Nu sover han, Tobbe käkar lunch och jag förssöker vara lite sällskap, men känner att jag skulle nog kunna stå och sova..
Men tanken var nu att först åka ut till Folkesta, och sen bort till Ekängen och handla hem veckans mat. 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0