Söndag hela dagen

Blev inte skit många timmars sömn i natt, somnade för sent och vaknade för tidig.
Dels tog de halva kvällen att slå in alla paket, baka kakor, och fixa naglar.
Och så var de En gång i Puket på tv.n.
Som egentligen inte är den bästa filmen jag vet, men jag kan inte slita mig när de är någonting från Thailand.
Hela jag bara längtar tillbaka. 
 
Arvid var pigg och glad redan kvart över sex imorse, men fick komma in till oss och ligga o mysa till strax efter sju.
Då var de frukost, och sen bullbak på schemat.
Vaniljbullar, Kanelbullar och Semlor.
Men var väl inte helt nöjd med att stå i köket hela morgonen, så vi klädde på oss och gick ut på baksidan och lekte.
 
Vi hade lite kalasfirande, så supertrevligt.
Såklart ska Arvid också få lite fika.
Hade gjort minisemlor, och Arvid fick en minde minisemla..=)
I fredags så blev vi bjudna på kladdkaka, med polkagrisgrädde i, och de passade så sjukt bra ihop.
Så de hade jag i semlorna.
(Inte i Arvids)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0