Soliga Söndag!!

Toppen mysig Lördagkväll blev de.=)
Märta och Micke kom förbi med blommorna och fläskfilén i högsta hugg.
Lite tillsammans-matlagning och flams.
Arvid var så trött att han knappt orkade äta.
Men han petade i sig lite och sen var de bara att störta i säng.
Massa prat, både lite allvar och väldigt mycket oallvar..=P
 
I morse vaknade väl Arvid lite väl tidigt, jag vaknade av att Tobbe hade stoppat ner honom i vår säng, så han låg där och bökade runt.
Man hinner med så mycket när man vaknar tidigt..=S
Vi var och storhandlade redan vid 10, och lagom tills vi kom hem så var de dags för lite lunch och nu ligger han o sussar som bäst.
Och jag försöker komma på vad vi ska hitta på denna fina soldag..
Egentligen skulle jag nog vilja åka till Ikea, är inte helt 100 nöjd med sovrummet.
Och så skulle jag vilja ha lite fint till altanen, nu när de börjar närma sig altan säsong.
men egentligen så skulle vi väl bara vara ute...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0