Solig helg, börjar lida mot sitt slut

Tobbe åkte ut till mamma och Kalle, så jag och Elin tog med Arvid och gick till glasskiosken här i närheten.
Vi trotsade de 4 graderna, och satt ute och fikade.
Arvid var toppen nöjd med sina små burkar jag hade med mig, en med smörgås och en med päron..=P
Så nöjd med tillvaron.
Båda finisarna..=P
Efter glass, och for vi vidare till Vilstas stall, Elin rider på Söndagarna, så vi följde med, mest för att Arvid skulle få kolla in de gigantiska djuren.
han var rätt imponerad.
Men eftersom jag är så sjukt allergisk, så blev vi inte kvar så länge.
Så hem och ta lite bricanyl, och sen knatade vi ut ett tag till. Passa på att ta tillvara på solstrålarna.
 
Nu ligger vi slängda i soffan jag och Tobbe, och chillar lite.
Innan de är dags att inta kudden, och vakna upp till en ny vecka.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0