Onsdag kväll

Tog en promenad till jobbet i morse.
Så skönt att knata på lite, och sen sätta sig vid ett dukat frukostbord.=)
Men när de var dags att knata hem, var de katastrofsnöigt ute.
Så jag ringde pappa som inte hade någonting emot att hämta upp, och köra mig hem.
Sååå skönt.
Eftersom jag kom hem så pass tidigt, så passade jag på att dammsuga, plocka lite, och ta en körare i badrummen.
Sen sprang jag bort och hämtade hem mitt lilla bus.
 
Vi gosade loss så mycket vi bara kunde.
Käkade lite mellis, målade lite fina teckningar med nya kritorna och sen passade vi på att baka lite.
De fick bli hallongrottor och kola kakor.
Arvid var så duktig.... att slicka slevarna..=P
 
Lite mat, och sen var de dags för Arvid att bada, läsa saga och natti-natti..
Då for jag ner till gymmet, och körde slut på mig.
Skönt avslut på denna Onsdag.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0