Olja på precis hela ungen

Vi hade sovmorgon, och käkade lite frukost hemma, så skönt att slippa stressa på morgonen.
Så medans jag fixade iordning mig i badrummet, så fixade Arvid till sig i vårt sovrum..
Han hade råkat fått tag på vår massageolja, En sån man köper på typ Åhléns, som har en fin liten pump upptill. 
Hela ungen var full av olja..=P som luktar... hahaha..Men fyybybblan Arvid!!!
aja, de var ju bara att ta bort allt, tvätta honom, och på med nya kläder.
och hoppas på att pyjamasen går att få ren..
 
Ska snart gå bort och hämta hem lilla prinsen, och sen kuta hem och vänta in sotaren, vi fick en lapp, om att dom skulle komma idag.. någon gång mellan kl. 13 och 15... men vad är de för grej då...
Men de var inga problem att få de lite mer bestämd tid, ringde idag och frågade om dom kunde lugna sig till efter 14.
 
Förhoppningsvis kan jag ge mig på och börja slipa stolar, beror lite på, på vilket humör Lilla är på i eftermiddag.
Kul, kul med något projekt..=D
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0