Max nalle!

Jag behövde bara få se Arvid när jag kom ner och hämtade honom idag efter jobbet, att han var så trött att han knappt kunde så upp.
Och jorå, 45 min. hade han sovit innan han blev väckt. Uhhuuuu.. Inge kul eftermiddag/kväll.
Jaja, de var ju bara att knata hem.
 
 Käkade lite mellis, la oss en stund i soffan och läste hans Max-böcket.
Bästa för tillfället är Max nalle. =)
Han älskar sidan när "-Max kastar nallen" då skrattar han så de bubblar i honom. =)
Gull-unge då.
 
Sen störtade vi bort till Maxi, hittade ingenting av de jag skulle ha.
Men en fotkräm, en hink och en spade kom vi hem med.=)
Nu kan han äntligen gräva på riktigt ute i sanden. Perfekt.
 
Sen hem igen, och han fick titta en liten stund på Emil, innan de var dags för middagen.
Lite käk, och sen var de bara upp, tvätta honom, byta om och läsa lite saga.
Och sen tog de inte lång tid innan han sov så sött.
Och klockan var inte ens halv sju.
 
Eftersom Tobbe inte var hemma så passade jag på att ta en genomkörare i vardagsrummet.
Tvätta soffkuddar och filtar, vädra mattan och spraya in soffdynorna i textiltvätt.
Fräscht!
Nu lite tv, innan de är dags att så igen mina blå.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0