Måndag

Min lilla familj ligger uppe i vår säng och snozzar för fullt.
Medans jag sitter här och peppar för en ny vecka.
Arvid har inte haft en av sina bästa nätter, vart vaken mellan typ tolv och halv två.
Då var jag trött på att vi skulle behöva springa in till honom, så han hamnade hos oss.
Och efter att glass vatten så sov han som en liten girs igen.
Alldeles strax blir de att fara till jobbet och vara världens bästa pedagog och kollega.
Sen hem och vara världens bästa mamma och fru, och till kvällen åka ner och vara världens bästa utmanare på gymmet.
En helt perfekt dag, och trotts att de är måndag morgon så är humöret på topp.=)
Efter förra veckans toppen vägning så är jag grymt taggad för denna vecka.
och denna vecka är ju även fyra pass på gymmet inbokad.
Förra veckan kom jag ju bara ner två gånger.
 
Men ha en trevlig dag på er alla små monster där ute!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0