Helgen kom och gick

Igår blev de ett pass på gymmet, ett bra pass.
Sen en snabbis på stan för att handla lite cellofan, o sen hem och fräscha till sig lite, vänta på att Arvid skulle vakna, och sen fara vidare på middag i Malmköping.
Precis när vi hade startat kom Tobbe på att just, jag måste visst kolla på bil.. Så jag vände, släppte av Tobbe hemma igen, och sen åkte jag o Arvid vidare till Malmköping, och käkade mat.
På väg hem hann vi knappt ut från Malmköping så sov han, dock ett litet stopp vid Slytan, för att leta napp.
Sen var de bara gos med snutten, och snarka hela vägen hem, knölade till lite när vi kom hem, och skulle bökas av med ytterkläderna, men han fick sova i sina kläder han hade, så de var ju bara att stoppa ner  honom i sängen.
 
I morse var ungen helt förstörd, snorig, hostig och inte alls på humör för någonting.. Bhhhaaaa!
Finaste vädret o allt...
Men när Tobbe åkte till gymmet, så packade jag ner Arvid i vagnen och sen tog vi en liten promenad, ett stopp på Ica för att handla hem lite Alvedon, och sen en runda till innan vi knatade in.
Härligt när de för en gångs skull börjar bli lite vår ute..
Skönt att kunna stå och fylla på lite fräknar..=)
 
När Tobbe kom hem, lagom till lunchen, så bytte vi plats, och jag tog stora plånboken, inköpslistan, och sen åkte jag till Ekängen och storhandlade.
Skönt att få gå i sin egna lilla värld, efter att ha släpat på en grinig och snorig unge hela morgonen.
 
För tillfället sitter jag och bara njuter av att få vara lite ifred, vet inte vad mina killar har för sig på övervåningen, Arvid har nyss badat, och nu stapplas de runt där uppe.=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0