Hela havets stormar

Jobbar ca en timma till, och sen ska jag hämta hem vårt lilla troll, han var inte alls på någe kul dagishumör imorse, även om han skiner som solen när vi väl kommer dit, men fick lite bilder på honom efter ett ta, och då satt han och hade gostund i soffan, med tutte och snutte.
Blev varm i hela kroppen, känns så skönt att möjjligheterna finns för honom, för hans behov, samtidigt som jag tittade ut i vårt kaos-lekrum..
Där de redan kl. 7 är full kallabalik, ungar och Hela havets stormar...
 
Funderar på att åka lite senare ut till Tuna Park, och knata in på Media Markt, skulle vilja ha en gammal hedlig MP3 spelare, satt och kollade igår på nätet, och dom hade en för 149:- Ska bara vara liten, och enkel att ladda på musik på.
Har för tillfället en Ipod, och den har funkat jättebra.
Förutom att den är så sjukt jobbig när man ska ladda ner musik på.
De måste vara enkelt, annars skiter man bara i de, och jag använder den ju ändå alltid när jag tränar, och börjar bli ganska trött på musiken som ligger på den.
Mobilen har jag testat att ha, men den tycker jag bara blir klumpig, plus att jag har lite svårt att låta bli att kolla på den, så då blir de ett störande moment i träningen.
Så hittar jag något billigt skit, som är lätt att jobba med, så köper jag nog en ny.
Kan inte träna utan musik ju.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0