Fettisdagen

Jobbade precis lagom länge... 4 timmar..=P Skönt.
Sen uträttade jag lite ärenden, passade på medans Arvid var på dagis, har ju honom till kl. 2. så han ska hinna sova klart.
Så Folkesta, Pingstkyrkan, Janerlings, tanka bilen, outleten.. o hem.. Perfekt.. Hittade två helt underbara stolar på Pingstkyrkan.
Nästan så jag inte vill sälja dem, de är ju inge direkta köksstolar, utan lite mer "ha-och-stå-som-snyggt"
Så hem med allt skit, och sen till Solstrålen, som bjöd på dropp-in-fika, med semlor.
Så vi satt där ett tag och snackade med lite andra päron, och Arvid var riktigt fascinerad av småsyskon som var med.
"-Bääääbis" utbröt han mitt i fikat, när de kom en mamma med en liiiten liten bebis.
Nåå, duktiga han..=)
Och när vi var klara där så for vi ner på stan, för ett litet besök hos tandläkaren.
Arvid var så nöjd med att få sitta i stora tandläkarstolen, med sin tandborste, och titta på alla spännande instrument.
 
Efter maten kom nästa lycko-ögonblick, när vi var klara och jag tvättade av honom så säger han.. "Tack.. maten!!" Åhåå, va duktig.
Tobbe kom precis hem, efter att ha jobbat länge, så nu ska vi mysa ner oss i soffan ett tag, o svulla på var sin semla.=)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0