En Fredag

Asså, shiiiit!
Vaknade som vanligt i morse av väckarklockan. Har ju radion..
Bara de att när jag kollade på klockan så insåg jag att jag hade vaknat 35 min. försent.. AAaaaaaa... JAG BÖRJAR JU JOBBA OM 25 MIN.......!!!!!!!!!
Och på den tiden ska jag väcka Arvid, kläder på.. borsta tänder.. snygga till... Gånger 2... plus ner till Solstrålen, och göre en snygg överlämning, och åka till jobbet..
6 minuter över halv 8 (Började halv 8) satt jag på jobbet.
Tur var att Arvid hade sovit hur bra som helst i natt.
Han var ju helt slut igår, och sov nästan 13 timmar i natt.
Så när jag var tvungen att väcka honom i morse, aningen små stressad så var han på toppen humör.
De var ju skönt de.
 
Åkte och hämta hem honom strax efter 2, och då åkte vi hem och käkade lite mellis, och sen ut igen, och åkte till Tuna Park, in på apoteket, och sen leta present till mamma.
Och lagom tills vi var på väg hem, så ringde pappa och påminde mig om att jag hade lovat honom lite frisörtid.. Oj!! De hade jag nästan glömt.
Men men.. vi hann hem och passade på att vara ute en liten stund.
Arvid blev helt överlycklig när pappa kom, sprang o kramade honom.
Och jag tror pappa blev precis lika glad att träffa honom.=D
 
Dom lekte ett tag, så jag kunde passa på att börja med middagen, och lyckades göra klart den, innan de var dags att leka lite frisörsalong.
Klippte pappa, och sen mumsade vi lite mat.
 
Men när de var dags för puffen att bada, då var nog krafterna slut.
Han bröt ihop totalt, och blev inte nöjd förens han fick krypa ner, med en ny pyjamas, en ny snutte och en ny tutte.
Och sen var de bara att hälsa Jon Blund välkommen.
 
Nu lite Let´s Dance..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0