En dag utan måsten

Vi blev hemma idag, och kommer vara hemma imorgon också.
Arvid hade feber igår kväll, och var superknölig i natt.
Idag har han vart feberfri, men lite snorig, och grymt trött.
Klart att de tar på krafterna att ligga vaken nästan två timmar på natten och böka runt.
 
Men började med en morgonpromenad efter frukosten, dels så behövde vi gå förbi Solstrålen och lämna tillbaka lite saker som ja vart i hämtade i går, eftersom de var vår tur att veckohandla dit ner.
Och dels så behövde vi få lite luftombyte.
Lite lunch, Arvid fick rester från igår, vi käkade tonfiskfilé, de är faktiskt den enda fisk som på riktigt är gott.
Sen var de dags för efter-lunch-sov.. Efter en timma vaknade Liten, och var inte alls på humör, så vi kröp ner i vår säng, läste lite, han kurade in sig, nära, nära och sen somnade han om igen.
Min tanke var att ligga och läsa ett tag, men de var alldeles för skönt att ligga och blunda, och vipps så hade vi sovit två timmar.=P
Skönt!
De fick bli en promenad till efter mellis, och då knatade jag in på Ica, och unnade mig en tidning.
Få lite tips och idéer.=) Alltid kul.
 
Arvid somnade för ett tag sen, så jag och Tobbe hällde upp ett rykande skumbad, och låg där länge och pratade.
Så avkopplande.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0