1 mars

                                                                  Grattis Kalle!
laddade upp med plånbok, div. dusch prylar och en stor träningsväska och åkte ner till bästa gymmet.
En lagom konditionspass,  20 min cross och 20 min löpband. Klarar längre och längre löpande distanser på löpbandet. Nöjd!!
Sen blev de en vända på stan, och jag kunde inte hålla mig borta från Polarn och Pyert.
Så mössan fick han idag.
Och så köpte jag även en farfarströja, som han får imorgon.
Klart han ska vara finklädd på pappas kalas.=)
De blev även en snabbis ut till Tuna Park, och Underbara hem.=)
Sen hem och i stort sätt bara vänta på att Arvid skulle vakna, så vi kunde åka o hämta min morfar, och sen åka ut och fira Kalle.
 
Efter lite fika, o prat körde vi tillbaka in till stan, handlade med oss lite tacoprylar och åkte hem och tog kväller.
Mellan jag sprungit runt här nere i köket, och fixat, bakat och plockat lite, så har jag tjuvlyssnar på Tobbe som legat uppe i vår säng med Arvid och läst sagor.. Man blir kär i hela kroppen.=)
Men nu tänkte jag också ta kväller.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0