Veckans projekt nr. 1!

När jag var ute i den lilla "butiken" i Sundbyholm fick jag bland annat med mej en övergiven, ful gammal pall som skulle till tippen..=)
 
Lite tvätt, färg och kärlek... så taaadaa!
Två små hjärtan fick bli en liten kul detalj.
Perfekt som en liten ögonfallare ute på altanen.
 
I morse efter frukosten så åkte vi till Ekängen och handlade lite mat, de var väl inte en kotte där. =P
När vi kom hem så packade jag ner Arvid i vagnen och så tog vi en timmas promenad, jisses va länge sen de var jag var ute och gick tack vare min fot.
Men idag prövade jag, och än så länge känner jag inget av de. Perfekt=)
Arvid fick käka lite, och sen kom pappa förbi med lite lunch till oss. Trevligt att sitta och snacka lite skit, men Arvid orkade inte speciellt länge, utan tackade för sig och fick gå upp och sova middag.. efter tre timmar var jag uppe och stökade runt... Hallå, hur länge tänkte ungen sova då?!
Men efter nattens stök och bök så förstår jag att han var trött.
 
När han vaknat till liv, och fått i sig lite mellis, så hoppade vi på cykeln för att leta ny halkmatta till badkaret.
Jysk hade.. EN.. en helvit för 90 spänn... Pfff!! Ful!
Så då tog vi vägen förbi Babyproffsen, och snacka om att jag blev lycklig, när de visade sig att dom sålde precis den mattan jag hade tänkt mig, har hittat den på Nära och Kära... men här var den lite billigare, så då kunde jag inte göra annat än så till=)
Man blir ju glad i hela kroppen.=D
Roligare än en helvit ful..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0