Sådär då..

Då var vi på andra sidan av midsommarafton.
Som vanligt när vi har kalas så är de lite halv kaos, eftersom vi inte kunde sitta ute så blev de att man satt lite här o var, och som värdpar får man springa och mingla lite överallt.
Till skillnad från tidigare år, så hade vi en Arvid som var överallt, som man också var tvungen att hela tiden ha ett öga på.=)
Han skötte sig exemplariskt, och hade en hel hög med massa kusiner att springa efter. ♥
Massor med kul saker fick jag, älskade allt.=)
 
Idag då?
Man skulle nästan kunna tro att man var pruttfull igår.. lixom småbakis idag..
Så de blev storhandling imorse, och sen har vi bara tagit de lugnt, eftersom Arvid inte somnade förens vid nio igår, så var han supertrött och sov nästan 3 timmar efter lunchen.
Så Tobbe åkte ner och tränade, och jag slängde mig i soffan och kollade på 2 av de senaste avsnitten av Orange is the new black.
Pappa och Kajsa kom förbi på eftermiddagen och käkade upp fika resterna från igår, fick även 500 på Gina Tricot, och 500 på H&M Jippi!! KUUUUL!!
 
Vi klämde gårdagens rester till middag och sen tog vi en kvällspromenad, aa eller promenad och promenad.. vi hamnade i lekparken.=)
Nu ligger lillpuff och sover, jag ska ta en dusch och sen ska vi ligga nära, nära i soffan och hoppas att de kan finnas någon bra film.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0