Några vimplar snickrade jag ihop

Åkte och hämtade hem Arvid från solstrålen, och sen åkte vi till Rusta för att kolla lite, men ingenting av de jag skulle ha fanns, så vi knatade in på Mega Store, och handlade med oss lite strumpor till Arvid, dags att byta ut lite i garderoben.
Hem och bara supermysa, lite mellis, och sen bäddade vi ner oss i soffan och kollade på Bullerbyn ett tag, innan de var dags att svänga iväg igen och besöka pappa med fam.
Vi blev bjudna på mat och hundpussar.
 
De tog inte lång stund för Mini att somna, lite snabb tvätt, saga och sen hopp i säng..
 
En kollega hade bakat med sig "små" cupcakes..
Och dom var så sjukt stora.. synd att jag inte riktigt fick med de på bilden..
Men goda var dom.. Dock fick jag bara i mej knappt halv.. sen blev de en sött chock i kroppen o lite lätt illamående. =P
 
Igår kväll satt jag här när Arvid hade somnat och klippte vimplar.. massor med vimplar..
och idag så snickrade jag ihop dem.. och kastade upp de i sovrumsfönstret.
Eftersom vi har så sjukt små fönster, och sovrummet redan är så mörkt, så är de nästan omöjligt att ha gardiner.
Så då passar de ju utmärkt med sådana vimplar.. Arvid har också en i sitt rum.. Fast den är köpt.
Mina kunde nog ha vart något större, men eftersom jag bara hade massa stuvbitar att jobba med så blev de inte bättre..=P
Men jag blev grymt nöjd.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och ta de lugnt en stund, smälta maten lite och glo på tv.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0