Helgen som gått

 De blev en lugn och stilla helg, eftersom vädret vart som de vart så har de blivit en hel del innemys.
Men klart vi har hunnit med en del annat också.
Igår packade vi ihop lilla familjen och tog en shoppingvända på stan.
Tobbe shoppade på inne på MM Sport, och jag köpte nya Power walk skor.=P Fick nya sport BH och två träningslinnen av Tobbe och sen gick jag lös inne på HM.. ett par byxor och tre tröjor. Sweet!!
En del gym också, både igår och idag..
Idag var jag stark som en oxe, måååånga, låååånga tuuuunga reps.
Stark och snygg!!! Om jag får säga de själv.. Och de får jag..!
 
Vi tog en vända ut till Solbygård när Arvid hade sovit middag, mötte upp mamma och sen styrde vi ut på landet.
Arvid var för underbart söt när han satte sig på huk vid de gigantiska plantorna och började mumsa, han syntes knappt.♥ Synd att jag varken hade telefon eller kamera med.=)
De gick ju inte att smyga med att han hade käkat. Han var röd i hela ansiktet.
Fick någon form av akut trött-och-irriterad eftermiddag/kväll..
Alla har gått mej på nerverna och framför allt de lilla, lilla barnet.. Som emellanåt mer beter sig som en trottsig 2-3 åring.. AAhhhhaaaaaa!!
 
Tobbe nattade honom och jag sjönk ner i ett vart skumbad med tända ljus, en bok och regnsmattret på takfönstret. GoNatt!!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0