Hej o Godmorgon!

Tänk att så lite kan göra så mycket.
Började riva i hyllan bland mina shorts nu på morgonen, och får fram i ett par, som länge har vart lite ångestfyllda, köpte dom för typ 4 år sen och då satt dom perfekt, men efter den sommaren så har jag inte kunnat haft dom sen. *bittert*
Och lite som en självplågare så tänkte jag att jag prövar.. Tjillevippen.. jag får på mej dom lätt som ingenting.. 
MOOOAHAHA!! *lycka*
Min lilla familj ligger uppe och sover och jag sitter här o väntar på att klockan ska gå lite så jag kan trampa till jobbet.
För att sen få sluta och åka till gymmet. =P Ja typ så känns de fan.
Åkte ner i går kväll som vanligt, var nere strax innan sju, och hade ett grymt bra flyt på crossen och sen sprang jag som om döden själv var efter mig på löpbandet..
När en PT kom fram (fem i 8) och sa att "-Du vet om att vi stänger 20.00 idag)
"#¤%&/()/&%¤"#¤%&/()=?`...
bara att packa ihop mitt svettiga flin och åka hem igen. Aja, en timma kondition blev de varjefall.
 
De är planeringsdagar idag och imorgon på Arvids förskola, så idag är Tobbe hemma och myser, och imorgon är de min tur.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0