Hej Hela dagen

Var på styrelsemöte igår kväll, som vanligt var jag nästan spyfärdig av nervositet innan.
Hahaha, vet inte varför jag håller på och nojar så mycket innan. =P
Men de gäller ju att prata och tala om hur man känner och tänker, allt blir så mycket lättare då har jag upptäckt.
 
Väntar in klockan lite, så jag kan störta ner på stan, var en av tjejerna igår som hade så sjukt snygga mönstarde snygg/skön byxor.. jag bara måste ha!! =D
Sen blir de till att trampa hem och hämta lill-prins-bus.. Åhåå saknar!
Elin och Kalle skulle komm förbi idag, Elin skule gå igenom min klädhög för at se o hon kunde ha nytta av någe.=P
Senare ska jag tillbaka ner på stan, middag i glada vänners lag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0