6 Juni, och Sveriges nationaldag

Jag började min på gymmet..=P
Så skönt att få komma ner efter en veckas uppehåll.
 
När jag knatade från bilen till gymmet mötte jag så sjukt många finkläda kids som vinglade förbi, med cider under ena armen och hatten under den andra.
Jag blir så glad för deras skull, och lite småavis, för de är ju en så sjukt rolig dag, från tidig, tidig morgon.... ja.. till nästa tidiga, tidiga morgon..=P
 
Igår kom Tobbe hem från nästan en hel arbetsvecka i Malmö, tänkte att han var nog trött och behövdes piggas upp lite.=)
De var uppskattat..
 
Arvid ligger för tillfället och sover, och jag tar de grymt lugnt.
Mamma ringde förut och ville att vi skulle ha avslutningfika.. jag tror hos syftade lite på Elins skolavslutning.=)
Så vi får se vad vi kan hitta på, på eftermiddagen.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0