Totalpigg

Kalasdagen igår gick som tänkt.. förutom att Arvid fick någe ryck och bara inte ville sova efter lunchen.. Okey??
Ja, de får väl gå som de går, kan ju inte tvinga honom att sova.
Och han var som en liten gudaunge i kyrkan, med lite russinmutor kan ett helt dop utföras under tystnad.=)
 
Idag då?
Gymmet, kung var jag! 1010 kalorier på under 70 min. på löpbandet.
sen lite mage.. och sen var jag både skakis och illamående.. (på ett bra sätt) så jag skakade bort till bilen och åkte hem och käkade lite nyplockade blåbär.
Blev en snabbis till skogstorp och sen ett litet fikabesök hos Putte, Fia o lilla Lukas.
När vi kom hem o tanken var att vi skulle laga lite mat, ställde sig både jag o Tobbe o kikade in i frysen kliade oss i huvudet och sen åkte jag till Spicy Hot och handlade hem lite söndagsmiddag.
 
Eftersom den lilla inte ville sova middag i dag heller, så blev de en tidig kväll för honom.
Så vi sitter nu o drönar i soffan.
Lite sugen på någe gott.. Hmm.. Vad ska vi göra å de då??
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0