Som sagt..

..Halva dagen var varje fall bra segt.
Så efter lunchen när Arvid låg och sov, kröp jag ner och knoppade ett tag jag också, skönt!
Vaknade upp som en ny människa, en dusch och lite mellis så var jag på banan igen.=P
Jag plockade ner stora väskan från vinden och började småpacka lite.
Arvid var såklart med och skulle packa... "-Pappas"... "-Mammas"... "-Ajjids"... sa han stolt för varje sak han packade ner.
Vaken kille måste jag säga.=)
Sen att två åkte ur för varje ny sak han la i är väl en annan sak.=P Vi får väl se hur mycket som fattas när vi väl kommer ner.
 
En vända till Ica Maxi, och sen hem och fixa middag.
Nu sitter jag o glor på någon film, och tar igen kroppen efter att nyss kommit hem från gymmet.
Kunde inte riktigt slita mej, kommer ju bli så långt uppehåll ändå nu när vi är borta hela den kommande veckan.
Men känner nog att kroppen behöver de. öm och stel lite här och var..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0