Sådär då

Ja, de var väl dags att hitta tillbaka hit igen då.=P
Vilken mysig vecka vi hade i Falkenberg.
Kan ju inte bli bättre än så, när hela tajkonfamiljen är med.
Men här är ett litet bildutbud från veckan.=)    '
Såklart, de obligatoriska stoppet vid Braehus. Och några polkagrisar blev de också.=)
 
Vyn från uteplatsen på baksidan.
 
 
Jag o mamma fick lite egentid med lite kul shopping på Fynda.=)
Jag och Tobbe tog en kväll för oss själva, god picknick på vackra Skrea Strand.=)
Den där kvällen=)
En baddag på stranden.=)
 
Härligt!
Ullared blev de också såklart, handlade en hel del kul, dock var de bara halva församlingen som fick besök shoppinghimlen..
Arvid hade feber, och fick hålla sig hemma.
Färden hem gick smidigt trotts att han kräktes några gången, men i stort sätt så fort vi klev innanför dörren hemma så blev han frisk.. =P Skönt de då!
 
Igår plockade jag upp Åsa och vi tog en eftermiddag på Ikea, shopping, fika o skratt.. Perfekt.
Dock de jag köpte var inte riktigt okey, så imorgon blir de att åka tillbaka och köpa en till.
 
Idag bjöds de på mat i Malmköping, riktigt trevligt de med.=)
Man kan underhålla ett liten barn väldigt länge med en hink vatten, några byttor och en vattenslang under ett parasoll. =P Perfekt!
Nu lite allsång och vattenmelon!  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0