Godmorgon Tisdag

Måste ju säga att vi har sovit riktigt bra trotts en magsjuk liten, han kräktes sista gången vid 8 igår kväll, eftersom jag var för snabb att pytsa i honom blåbärssoppa och bröd, de kom upp efter ett tag.
Tyckte så synd om honom när han skulle gå o sova, för han var både kanonhungrig, och törstig.
och de är ju så svårt att försöka få honom att förstå..=(
 Men inatt vaknade han och var kanon knölig, prövade med lite vitt bröd, blåbärssoppa o vatten.. han  bara klunkade i sig.. och jag tänkte att de får väl bära eller brista.. Men han fick behålla de som tur är, och nu har han fått lite frukost. Hög feber, så vi håller oss i soffan idag, och varvar Bullerby barnen och Emil..  =)
 
Såg en familj igår i Parken Zoo, som hade världens bästa sulky.. En Brio Spin.. Jag vill också ha..
Har redan tröttnat på den jag köpte..=/
Den är så sjuuukt tung att köra eftersom jag är så van med swivelhjul.
Och Brio Spin har swivelhjul.
Fördelen med den vi har är ju att den är så pass ny att de går att fälla ryggstödet helt..
Annars så är den bara tung..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0