En dag hos hans mormor

Sitter i soffan och bara är med en skål popcorn, Tobbe är kvar i Skogstorp och Arvid sover på söta örat.
Underbart med denna lilla egentid.
I morse blev de storstädning på hög nivå, jag körde inne, och Tobbe snyggade till ute.
Sen var de lunchdags, så jag plockade ihop mitt och for ner till gymmet.
Men nu har de blivit lite väl mycket tid där nere.
Idag var de nästan lika med noll... eller nä.. de är de ju egentligen inte.. men fan så tungt de var. Och de får man väl kanske förstå med tanke på att på 14 dagar har var vart nere 11 av dom...
 
Idag var en bättre dag för lillprins bus med sovandet, och sov så bra efter lunchen, och de tackar vi för, för efter mellis så packade vi ihop oss och åkte till Skogstorp.
Undra vem av Arvid o Elin som hade roligaste med vattnet.=P
 
Funderar stark på om jag skulle sätta mej med en packlista för Lördagens resa.
Eller så lugnar vi oss tills imorgon!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0