Dags för ny säng snart?!

Jag har börjat kika lite vad de finns för utbud på "nästa" säng till Arvid.
Vet ju vad jag egentligen skulle vilja ha, och de är ju en äldre modell på säng.
Så sjukt fina...
Men sen tycker jag nog att de känns lite jobbigt att kolla säng på blocket typ.. Vem har legat o kissat i den lixom.. (Ja.. klart man köper nu madrass... Men ändå) Kanske lite larvig, men de ska vara de bästa till den bästa såklart.
Innan vi fick Arvid så brydde jag mig inte så mycket om ifall de var begagnat eller inte,
Men nu.. herre gud.. klart man kan handla beggat, men då ska de vara bra också.
Men men.. man är olika o tur är väl de.
Och ska man hitta en liknande säng ny... ja.. då får man betala istället.
Skulle ju vara kul om man kunde hitta en gammal som gått i släkten. Mysig grej lixom.. aa.. om de är fräsch vill säga.
Satt o kollade på lite barnrums inrednings hemsidor, och fick upp dessa..
De fanns ju en uppsjö av konstiga sängar... bilar, båtar, slott... ja allt..
Skulle absolut INTE ställa in en Hello Kitty säng, speciellt inte efter att jag fick reda på vad Hello Kitty egentligen står för.
De var en mamma på Arvids dagis som har pluggat i Japan, och där är Hello Kitty lika med USAs Play boy..
Och de går våra små tjejer runt med på precis allt, jag var anti kattfan innan... nu är de ännu mer.
Man kan ju tycka att stora klädmärken bör ta reda på sånt innan.
 
Vi är hemma hela veckan, han är nog feberfri idag, men lös i magen så de står härliga till, och då är han ju inte frisk.
Många föräldrar skulle nog ha skickat honom idag.. tro mej.. ja vet..
Men till vilken nytta. Han orkar ju knappt med sig själv som det är nu.
Nä, så de fick bli 5 veckors semester för min del denna sommar.
 
Nu ligger lilla och sover, och jag tänkte ställa mig och baka lite, ska kolla om jag hade några aluminiumformar kvar, för tanken var hallongrottor med jordgubbssylt..=P Och så tänkte jag baka korvbröd till kvällens middag. 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0