Våga vägra trötta ögon

Är sååå sjukt sugen att lyxa till med en make up kurs till våren, förhoppningsvis kommer de att öka lite på inkomstsidan när jag börjar jobba.
Så jag kan få unna min lite "onödigt lyx"
Skulle vilja boka en make up kurs på Make Up Store, för att få lite tips på en snygg vardags make.
Är ju inte den som står och smetar massa Foundation, o puder i hela ansiktet, har fin hy redan, och jag älskar mina fräknar, dom vill jag inte dölja.
Så lite rouge är de enda.
Men skulle vilja få till snygga ögon VARJE DAG, lära mig lägga en snygg linje med eyelinern, antingen blir den för tjock eller så blir vingen med spettsen uppåt och den andra blir nedåt.. Morrrr!
Och varför inte lite fräscha skuggor, som "kattar" till mina redan småsneda ögon.
Oftast så blir de bara lite mascara när man ska upp tidigt o iväg.. och de är ju inte alltid jättekul.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0