Skip Hopp, zoo pack

 
 
Blev en tripp till gymmet även denna morgon.
Dock inte i samma klass som passet igår, men de var inte tanken heller. =) Skönt var de i alla fall.
 
Martin o Lina skulle komma över på en liten fika lite senare, inga större planer för dagen för övrigt.
Funderar starkt på att ha Arvid hemma även imorgon.
Han har inte haft någe feber sen i fredags, men ätit lite dåligt idag, så vår tanke var att han kan ha ont i halsen.
Lika bra att vila upp sig ordentligt.
 
Har ju bloggat tidigare att jag tänkte köpa en ny dagis väska till Arvid.
Och har ju bestämt mig för en från Skip Hop zoo pack.
Min plan var ju ugglan.
 
Den är ju bara så underbart söt.
Så igår satte jag mig och kollade runt lite på Lekmers hemsida.. o gisses va mycket fina nya de hade kommit in.=)
 
Dino
Elefanten
Flodhästen
Giraffen
Åhhååå, va svårt de blev.. Bara ÄLSKAR flodhästen och giraffen..=)=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0