På schablonjakt

Fina, roliga o tänkvärda ord på väggarna tycker jag är så sjukt fint.
Denna sitter nere på Arvids förskola, och jag bara älskar den så jäkla mycket.
Kan ju också bero på att de är ett citat ur Emil filmen. Men de passar ju hur bra som helt, i en miljö med massa busiga ungar.
Dock är dom ju ganska dyra såna där schabloner, MEN, hade man bara lite bokstäver så skulle man ju nog kunna fixa de själv.
Har ju inte tummen mitt i handen trotts allt.
 
Tiden på fsk, gick galant idag, lämnade, och trodde jag skulle få höra en ledsen liten unge hela vägen i den långa korridoren, men inte ett ljud, varken napp eller snutt hade behövt och efter 1 och en halv timma med massa lek blev jag hämtad och sen käkade vi lite lunch, innan vi gav oss av hem, för att kasta lilla i säng.
 
Nu sitter jag o chillar lite, har plockat tvätt och disk, och så fort Arvid vaknar igen så ska vi packa in oss i bilen och åka o hälsa på Jenny o barnen.
Trevligt, var så sjukt länge sen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0