Ny vecka

Redan i bilen när vi stannade utanför Solstrålen så började Arvid rycka o slita i allt han fick tag på, samtidigt som han försökte få en liten glimt av de som var ute på gården.
"Heeeeej" Tjoade han när jag lyfte ut honom, och lyckan var total när han fick träffa sin dagiskompisar igen.=)
Dock lite pip, när jag lämnade över honom, men innan ja hann sätta mig i bilen var han redan nöjd.
Så skönt!
Jag passade på att fara ner på gymmet även idag.
Så skönt att "ha de gjort".. Jag gillar egentligen inte de uttrycket i samband med någonting som man tycker är roligt.
Men de är skönt att slippa åka ner så sent på kvällarna.
 
Hem och storstäda lite.. DE är dock skönt att ha gjort..
Nu blir de lite lunch, och sen ta de lugnt en stund innan jag ska hämta hem mitt lilla troll igen.=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0