Måste få skryta ibland

Arvid störtade i säng redan halv sju igår, feber i kroppen och snorig som bara den.
Feberfri idag, (än så länge) brukar ju komma mot kvällen.
Efter frukosten blev de ett tidigt pass på gymmet, och gisses vilket pass de blev.
Så sjukt nöjd över de.
80 min. på löpbandet, i 10% backe, och med en hastighet på 6.4.. 1000 kalorier gjorde jag av med.
Duktiga jag!
Sen blev de ett mag- o ryggpass. snacka om att jag var skakis i kroppen efter de.. Skönt! =)
Lunchen fick bestå av en kycklingfilé och lite sallad.
Nu sover Arvid en stund, och vi ligger i soffan, o kollar tv.n.. inte mycket av värde på den en lördags fm.
Mamma skulle väl dyka upp någon gång under dagen.
Och så for vi väl se om vi kan ge oss ut på en liten promenad.
Så lill-prins-bus får lite luftombyte.
 
I Torsdags kom Arvid på att man kan ju visst gå också.. =P
Bara sådär så reste han sig upp och knatade iväg..=) jag o Tobbe satt som på stolta tuppar och bara log åt varandra.
Men varje gång jag försöker få de på film, så blir han bara mest intresserad av telefonen, och slänger sig handlöst efter den.
Här behövdes de inge träning med ett steg i taget inte, nä.. vi kör med två meter åt gången..=P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0