Inte så dumt med dragkrok

Jag o Arvid tog en långstart på morgonen idag, så skönt att slippa stöka runt o fara bort till Solstrålen.
Planen för dagen är mys, så vi började med att åka till Ekängen och handla hem bara massa gott till kvällen.
Men vi lyckades även hinna bli påkörda på den lilla biten till affären, aja, lite rätt åt honom med den nya Volvon, som kom i 280 på 50 sträckan, PLUS de hala väglaget, de var min dragkrok som tog smällen.. och mosade hans framskärm..=D
Men klart att man blir rädd, de första jag tänkte när jag såg honom komma i full fart bakom oss, vara att han kommer nog fan putta ut oss i rondellen, som var full med bilar, de är ju tur att de flesta håller sig till den hastighet man klarar av att köra när de är så halt...
 
Strax lite lunch, och sen blir de en liten vilopaus för oss.
Skönt!
Tror nog vi hoppar de där med utelek idag.. Ruskväder.
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilken jävla jubel idiot !!!!
Skönt med saab dock, det ska mycket till om den ska bli mosad ;-)

2014-01-31 @ 12:22:24

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0