Gokväller

Inge fullt så länge som jag trodde att han skulle sova.
Men två avsnitt hann jag med.
Sen fick jag för mig att vi skulle göra ett besök nere på stan, var länge sen.
Gick runt o kikade lite i butikerna, och sen gjorde vi ett stopp på ticknet. =D
Och så gjorde vi ett stopp på Nära & Kära. Åhåå, där kan man ju vara hur länge som helst.
Och ägaren är ju så sjukt trevlig, visar, packar upp, ger Arvid, (Dock också tar tillbaka=P Så Arvid blev helt hysterisk)
Och jag var på väg att köpa en lampa till Arvids rum.
En mindre lampa, att typ ha stå i fönstret eller på byrån, med Pumpkin och alla vänner.
Men naturligtvis så var ju den slut. Men den skulle komma in igen.
Och så hittade jag de vi ska önska oss till hans 2 års dag.. (Om vi kan hålla oss)
Men kolla dockvagnen=)
Samma serie som stolarna han har.. Kärlek!!
 
 
.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0